Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług w zakresie ochrony osób i mienia, instalacji i obsługi systemów zabezpieczeń technicznych, utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych, obsługi p.poż..
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa, szereg skomplikowanych procesów biznesowych i wymagania stawiane branży, zobligowały Zarząd spółki do wdrożenia wydajnego systemu ERP. Zadaniem oprogramowania miało być zintegrowanie wszystkich działów firmy, w tym oddziałów rozproszonych, w jeden system informatyczny. Obecnie spółka „Karabela” wyłącznie w enova365 rejestruje i cyklicznie rozlicza kilka tysięcy umów handlowych, zarządza w pełni gospodarką magazynową, prowadzi rachunkowość i finanse. Oddziały terenowe pracują poprzez przeglądarki www w webowych interfejsach enova365. Dodatkowo enova365 jest także systemem do zarządzania działem personalnym, harmonogramowaniem pracy, szczegółowym rozliczaniem kosztów płac. Firma posiada wdrożony dodatek Pulpit Kierownika, który poprzez przeglądarkę www, pozwala kierownikom oddziałów terenowych na pełną kontrolę nad ponad 2000 pracowników. Dedykowane mechanizmy wspierają procesy rejestracji i rozliczeń wymagane w ZPChr.
Dziękujemy za dotychczasową pozytywną i kreatywną współpracę.