Nowa wersja enova365!

W udostępnionej wersji rozwojowej o numerze 2104.0.0 znajdują się zmiany dotyczące nowych mechanizmów oraz funkcjonalności m.in.:


Business Intelligence
  1. W celu skrócenia czasu wyliczania wskaźników i raportów na Panelach BI przygotowano dodatkową funkcję korzystania z zapisanych wcześniej danych, które można generować cyklicznie.
  2. W celu pogłębionej analizy danych na Panelach BI oraz Panelach BI formularzy, zostały dodane nowe rodzaje parametrów, które umożliwiają bardziej szczegółowe filtrowanie danych.
  3. Udostępniono nowy tryb tworzenia złączeń SQL w domenach, umożliwiający budowanie zaawansowanych złączeń wg potrzeb biznesowych użytkownika, przy zastosowaniu generatora złączeń.
 
Handel
  1. Zintegrowano enova365 z terminalami płatniczymi obsługiwanymi przez serwis Polcard.
  2. Umożliwiono konfigurowanie sposobu tworzenia numeru dokumentu ewidencji powstającego na podstawie dokumentu handlowego.
  3. Zmodyfikowano definicję XML do eksportu pliku JPK_FA, eksportowany jest numer zewnętrzny dokumentu, jeśli jest on wypełniony.
  4. Ulepszono mechanizm generowania deklaracji Intrastat, dodano uwzględnienie miejsca dostawy jako źródła danych o kraju przeznaczenia.
 
Kadry Płace
  1. Deklaracje PIT – dodano nowe wersje deklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11) obowiązujące do przychodów osiągniętych po 1 stycznia 2021 roku.
  2. Udostępniono schematy do wysyłki nowych wersji e-deklaracji PIT-4R(12) oraz PIT-8AR(11).
  3. Umożliwiono połączenie Instytucji Finansowych PPK.
  4. Umożliwiono na zajęciu wynagrodzenia wyłączenie z potrącenia zasiłków oraz świadczeń socjalnych,  Ograniczono wysokość kwoty wolnej do wynagrodzenia minimalnego, w przypadku zajęcia wynagrodzenia zleceniobiorców, dla których umowa stanowi podstawowy dochód utrzymania.
  5. Dostosowano plik z metadanymi dotyczącymi poszczególnych dokumentów z zapisanej Elektronicznej teczki pracownika (Lista pracowników/Czynności/Zapisz teczkę do pliku), tak aby był zgodny ze schematem opublikowanym na podstawie §13 ust. 4 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.
 
Księgowość
  1. Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy e-Deklaracji dla deklaracji CIT-8 do wersji 30 oraz załączników.
  2. Na płatnościach generowanych z poziomu deklaracji CIT-8 poprzez czynność „Przygotuj płatność – podatek art. 24b” zmieniono domyślne ustawienie podmiotu płatności na: Krajowa Administracja Skarbowa Centrum Rozliczeniowe (KAS).
  3. Umożliwiono generowanie pliku JPK_WB dla ewidencji bankowych z oznaczeniem Rachunek VAT.
  4. W konfiguracji procedur VAT, związanych z JPK (Opcje/Ewidencja VAT/Procedury VAT), dodano możliwość wprowadzenia algorytmu ewidencji dla Typu dokumentu sprzedaży VAT oraz Typu dokumentu zakupu VAT.
  5. Umożliwiono filtrowanie schematów księgowych według typu ewidencji.

Produkcja
  1. Wprowadzono mechanizm rezerwacji surowców pod zlecenie, pozwalający na obsługę sytuacji, w której rozchód surowców z danego zlecenia realizowany jest wcześniej określoną dostawą towaru.
  2. Z poziomu zlecenia produkcyjnego umożliwiono zapisanie szacunkowego kosztu wytworzenia, wyliczanego na podstawie ostatniej ceny zakupu surowców oraz planowanego czasu operacji.

Praca zdalna
  1. Zmieniono sposób rejestrowania czasu pracy przez zalogowanych Operatorów systemu.
  2. Dodano możliwość utworzenia Definicji Rejestracji Czasu Pracy, które pozwalają określić, jak ma działać funkcja rejestrowania czasu pracy dla wybranych pracowników.
  3. Dodano nowy raport pozwalający na zestawienie czasów realizacji zadań Pracy Zdalnej według Operatorów oraz Pracowników.

Dokładne informacje na temat zmian można znaleźć:

Link instalacyjny do najnowszej wersji dostępny jest: tutaj

Zaufali nam

Zaufali nam

Kontakt
Develsoft logo

Develsoft Sp. z o.o.

ul. Wspólna 2
 35-205 Rzeszów
 +48 884 992 112
 biuro@develsoft.com.pl

Copyright © 2020 Develsoft Sp. z o. o. | All Rights Reserved