Nowa wersja enova365 z numerem 2106.0.0
26.07.2021 r. opublikowano aktualizację systemu wraz z nowymi funkcjonalnościami.
Udostępniono m.in.:
Moduł Handel
- Zmodyfikowano sposób pobierania NIP Kontrahenta do Deklaracji Intrastat.
- Zmieniono edycję nagłówków z poziomu definicji dokumentu.
- Dodano integrację enova365 z Allegro oraz możliwość wystawiania aukcji i pobierania zamówień w e-sklepy Konektor.
- Poprawiono dodawanie towarów z e-sklepów do systemu enova365.
- Zmodyfikowano oraz dodano wydruk deklaracji CUK-1.
Moduł Kadry i Płace
- Poprawiono mechanizm działania „Koszty projektów”.
- Ulepszono szybkość ładowania list dostępnych w zakładce „Czas pracy”.
Moduł Ewidencja Środków Pieniężnych
- Dodano nowy filtr „Kontrahenci” na liście Ewidencja Środków Pieniężnych/Rozrachunki wg kontrahentów.
- Wprowadzono zmiany w identyfikacji podmiotów podczas importu wyciągów bankowych.
- Dodano możliwość logowania do Webservice mBank przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego.
Moduł Księgowość
- W deklaracjach PIT powiększono liczbę możliwych do podpięcia baz z 3 do 7.
- Wprowadzono usprawnienia dla pozycji zestawienia księgowego w przypadku aktualizacji wyrażeń.
- Zmieniono układ filtrów, znajdujących się na liście Księgowość/Definicje zestawień księgowych.
- Udostępniono zakładkę konfiguracyjną opisu analitycznego Narzędzia/Opcje/Ogólne/Opis analityczny dla obszaru Projekty.
- Na definicjach dokumentów ewidencji dodano możliwość ukrycia dla danego dokumentu sekcji Mechanizm podzielonej płatności.
Moduł Praca Zdalna
- W wersji okienkowej rozbudowano funkcję przepinania zadań – funkcjonalność Drag&Drop.
- Na liście Moje aktywności dodano możliwość ustawiania kolejności zadań.
- Dodano możliwość utworzenia aktywności Pracy Zdalnej na podstawie wiadomości e-mail.
Dokładne informacje na temat zmian można znaleźć:
Link instalacyjny do najnowszej wersji dostępny jest: tutaj