Praca w biurze rachunkowym opiera się głownie na rozliczeniu, tworzeniu zestawień, dokumentów płacowych oraz niezbędnej komunikacji z klientem. Wymaga dużo skupienia oraz wiedzy specjalistycznej pracowników, ale są procesy które można zautomatyzować czy usprawnić – enova365 wyszła naprzeciw firmom z tej branży i udostępnia system ERP wraz z Pulpitem Klienta.
System ERP umożliwia:
- Stały dostęp do dokumentów
- Wykorzystywanie Pulpitu Klienta do komunikacji
- Generowanie wniosków
- Aktualizacje wskaźników jednocześnie dla kilku baz
Korzyści wynikające z wdrożenia automatyzacji:
- Oszczędność czasu
- Minimalizuje ryzyko popełniania błędu
- Zwiększa ilość obsługiwanych kontrahentów
- Zautomatyzowanie powtarzających się czynności
- Komfort po stronie Klienta, dzięki dedykowanej platformie dla Klienta Biura Rachunkowego
- Wgląd do danych wprowadzonych w systemie z dowolnego miejsca
Więcej informacji: tutaj
Chcesz usprawnić pracę w swoim Biurze Rachunkowym? Zapraszamy do kontaktu!