Zmniejszenie wydatków przedsiębiorstwa jest głównym sposobem poprawy budżetu. Może dotyczyć zminimalizowania kosztowych procesów, wykorzystywanych narzędzi czy pracowników.
Sposoby redukcji kosztów:
- Przejście na outsourcing
- Strategia zakupowa
- Wprowadzenie motywacyjnych systemów wynagrodzeń
- Optymalizacja procesów
Dużym ułatwieniem jest wdrożenie Workflow, który automatyzuje wiele procesów w firmie, tym samym ograniczając koszty. Dodatkowo w enova365 jest bezpośrednio związany z pozostałymi modułami, dzięki czemu ma wpływ na wszystkie obszary z możliwością ich rozbudowy.
Narzędzie Workflow pozwala między innymi:
- zdefiniować procesy związane z obiegiem dokumentów w firmie,
- zautomatyzować część działań na podstawie wewnętrznych procedur,
- przypominać pracownikom o kolejnych krokach, jakie muszą podjąć w ramach danego zadania,
- angażować osoby decyzyjne na tych etapach procesu, na których jest to wymagane wewnętrznymi przepisami firmy,
- efektywniej wdrożyć nowego pracownika.
Przykładowy proces obiegu faktur przy pomocy Workflow:
- Skanowanie faktur
- Automatyczna wysyłka do danej osoby
- Zatwierdzanie faktury pod katem merytorycznym
- Automatyczne tworzenie dokumentów
- Automatyczna wysyłka przelewów
Więcej informacji: tutaj
Chcesz zmniejszyć koszty w swojej firmie? Zapraszamy do kontaktu!