Nowa wersja enova365 z numerem 2212.5.14
07.04.2023 roku opublikowana została wersja enova365 zawierająca głównie zmiany w obszarach Kadry Płace, Ewidencja Środków Pieniężnych oraz Pulpity.
Moduł Kadry Płace
- W kartotece pracownika dodano sekcję „Informacja o warunkach zatrudnienia” z parametrami:
- Praca na stanowiskach z monitorami ekranowymi.
- Przerwa niewliczana do czasu pracy z art. 141 KP .
- System czasu pracy.
- W konfiguracji programu w zakładce Systemowe/Definicje dokumentów dodatkowych dodano nową definicję „Informacja o warunkach zatrudnienia – pracownik”.
- W kartotece pracownika dodano sekcję „Okres wypowiedzenia wg umowy o pracę lub Kodeksu pracy” oraz „Umowa na okres próbny”.
- Do Pracy Zdalnej wprowadzono zmiany w mechanizmie weryfikacji czasu pracy.
- Dodano nowe definicje nieobecności.
Moduł Ewidencja Środków Trwałych
- Udostępniono komunikację opartą o webservice z bankiem Citi Handlowy.
Moduł Pulpity
- Dodano nowe e-wnioski o:
- zwolnienie od pracy ze względu na siły wyższe
- urlop opiekuńczy niepłatny
- urlop wychowawczy
- Zmodyfikowano wnioski o pracę zdalną.
- W Pulpicie Kierownika i Pracownika dodano nową listę w zakładce Czas pracy i nieobecności.
Dokładne informacje na temat zmian można znaleźć:
Chciałbyś zaktualizować swój system enova365?? Zapraszamy do kontaktu!