DSI enova2Baselinker
System zapewnia stałą wymianę informacji o zamówieniach i produktach pomiędzy enova365 a platformą BaseLinker. Umożliwia m.in. obsługę zamówień, synchronizację stanów magazynowych. Obecnie posiada ponad 300 integracji do wykorzystania m.in. w Amazon, InPost, DPD, Allegro, Empik,
Poczta Polska.
Funkcje
- import zamówień (dane zamówienia, pozycje zamówienia, dane kontrahenta, płatność) z BaseLinker do systemu enova365 za pomocą API Baselinker, który umożliwia wymianę informacji z zewnętrznym systemem,
- integracja udostępnia pobieranie kartotek towarowych z API Baselinker,
- daje możliwość przypisania konta np. allegro osobno do magazynów czy serii dokumentów w celu późniejszej analizy sprzedaży,
- do systemu enova365 pobierane są również statusy zamówień, sposoby płatności (i ich realizacja) oraz sposoby dostawy(i ich lokalizacje),
- wyświetlanie historii pobranych zamówień.
Korzyści wynikające z modułu?
- upraszcza realizację zamówień,
- umożliwia obsługę przesyłek w zależności od statusu płatności,
- podnosi jakość obsługi,
-
daje możliwość przekazania informacji klientom o zmianach statusu przesyłek.
Posiadamy cały mechanizm do przetwarzania nowego zamówienia pod względem kartoteki kontrahenta (zakładanie nowego kontrahenta, weryfikacja danych GUS, VAT) oraz dalszą procedurę realizacji zamówienia.
Obsługa zamówień w systemie ERP przy integracji BaseLinker
- przesyłanie zamówień z BaseLinker do ERP (enova365),
- aktualizacja statusów płatności i dat wpłat w systemie, które zostały zarejestrowane przez BaseLinker,
- uaktualnienie statusów zamówienia w ERP na podstawie danych z BaseLinker,
- wystawienie w ERP faktury lub paragonu ,
- zafiskalizowanie paragonu,
- wydrukowanie faktury.
Dla kogo?
- Moduł znajduje zastosowanie w większości firm prowadzących e-handel
Zintegruj i uprość obsługę sprzedaży w sklepach i kanałach e-commerce za pomocą jednego rozwiązania IT
Baselinker
To narzędzie służące do integracji
różnych platform e-commerce oraz automatyzacji procesów
sprzedażowych w firmie. Wszystkie czynności związane z e-sklepem można wykonać w jednym systemie.
enova365
Program dla firm, których celem jest połączenie wszystkich procesów zachodzących w przedsiębiorstwie,
dzięki temu enova365 wspiera zarządzanie sprzedażą i magazynami.
WebAPI BaseLinker
Rozwiązanie zapewnia ciągłą
współpracę pomiędzy systemami oraz umożliwia synchronizację danych,
dzięki API udostępnionemu przez firmę BaseLinker.