Wdrożenia systemu enova365 ERP

Dokładamy starań, aby być w czołówce zespołów wdrożeniowych w Polsce. Nasze doświadczenie i kompetencje zdobywamy w projektach realizowanych dla międzynarodowych korporacji oraz dużych i średnich rodzimych firm. W codziennej pracy stosujemy sprawdzone metodologie wdrożeniowe, wykorzystując wiedzę naszego zespołu również z poza „typowego IT” (finanse i księgowość, prawo pracy, zarządzanie projektami).  Mamy również własny dział programistów, biegle poruszających się w środowisku developerskim enova365. Dokładamy starań, aby nasi Klienci dysponowali aktualnymi narzędziami i technologiami, które poprawią standard oraz zapewnią stabilną i bezpieczną platformę softwarową w ich codziennej pracy. Dostarczamy usług obejmujących zarządzanie pełnym cyklem wdrożeniowym. Wspieramy procesy od etapu analizy przedprojektowej, poprzez dostarczenie rozwiązania i sprzętu, migrację danych, szkolenia użytkowników, uruchomienie systemu, aż do asysty technicznej i merytorycznej po zakończeniu projektu.

Konsultacje i analiza projektowa

Analiza wdrożeniowa (przedprojektowa) ma na celu usprawnienie realizacji zadań biznesowych oraz umożliwienie koncentracji na rzeczywistych problemach klienta. Jest to możliwe dzięki postrzeganiu przedsiębiorstwa w – kontekście prac analitycznych i wdrożeniowych – poprzez procesy biznesowe w nim zachodzące. W ramach takiej analizy
zostają omówione i opisane istniejące zasady
organizacji pracy, bieżący stan realizacji polityki zarządzania przedsiębiorstwem, obiegu informacji i wymiany danych. Analiza wskazuje także na zaistniałe problemy i sposób ich rozwiązania za pomocą dedykowanych funkcjonalności systemów ERP.

wdrozenia 2

Dostarczenie licencji

Oprócz dostarczenia opracowanego rozwiązania, oferujemy pełny zakres usług w całym przygotowaniu infrastruktury, zaplecza technicznego, sprzętowego oraz w konfiguracji i obsługi modułów programu. Dobieramy i doradzamy jaki sprzęt będzie optymalny do sprawnej i wydajnej pracy na systemie enova365. Obsługujemy również przeniesienie danych z poprzednich systemów informatycznych

Dostarczenie licencji

Oprócz dostarczenia opracowanego rozwiązania, oferujemy pełny zakres usług w całym przygotowaniu infrastruktury, zaplecza technicznego, sprzętowego oraz w konfiguracji i obsługi modułów programu. Dobieramy i doradzamy jaki sprzęt będzie optymalny do sprawnej i wydajnej pracy na systemie enova365. Obsługujemy również przeniesienie danych z poprzednich systemów informatycznych

wdrozenia 2

Wdrożenie systemu

Proces wdrożenia jest głównym etapem realizacji usługi związanej z wprowadzeniem nowego systemu ERP, w którym finalne rozwiązanie trafia do Klienta. W  trakcie konfiguracji oprogramowania pomagamy w dostosowaniu i zoptymalizowaniu funkcji do wymagań użytkowników. Cały proces podzielony jest na  poszczególne fazy, podczas których Konsultanci wdrożeniowi realizują określone zadania implementacji całego systemu. Podczas prac  wdrożeniowych jednocześnie szkolimy przyszłych użytkowników, mając na celu pogłębić ich wiedze na  temat pełnych funkcjonalności poszczególnych modułów aplikacji.

tech support guy

Wsparcie posprzedażowe dla enova365

Po zakończeniu procesów wdrożeniowych, nasi
partnerzy biznesowi mają możliwość stałego
skorzystania z naszego wsparcia. Dzięki podpisaniu umowy na opiekę serwisową nad system ERP, możemy zaoferować pakiet dedykowanych usług. Na mocy takiej umowy, zapewniamy m.in. stały dostęp do wyspecjalizowanej kadry konsultantów, monitorujemy poprawność pracy systemu ERP, dostarczamy i  instalujemy aktualizacje, diagnozujemy i rozwiązujemy bieżące problemy, wykonujemy kopie zapasowe.

Wsparcie posprzedażowe dla enova365

Po zakończeniu procesów wdrożeniowych, nasi
partnerzy biznesowi mają możliwość stałego
skorzystania z naszego wsparcia. Dzięki podpisaniu umowy na opiekę serwisową nad system ERP, możemy zaoferować pakiet dedykowanych usług. Na mocy takiej umowy, zapewniamy m.in. stały dostęp do wyspecjalizowanej kadry konsultantów, monitorujemy poprawność pracy systemu ERP, dostarczamy i  instalujemy aktualizacje, diagnozujemy i rozwiązujemy bieżące problemy, wykonujemy kopie zapasowe.

obsługa techniczna

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź dalej, aby lepiej zapoznać się z możliwościami systemu enova365

Zaufali nam

Zaufali nam

Kontakt
Develsoft logo

Develsoft Sp. z o.o.

ul. Wspólna 2
 35-205 Rzeszów
 +48 884 992 112
 kontakt@develsoft.com.pl

Copyright © 2020 Develsoft Sp. z o. o. | All Rights Reserved