Moduł pozwala na zautomatyzowanie i ułatwienie części procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami. Pozwala na zwiększenie ergonomii pracy i dostarczenie informacji analitycznych dotyczących grupy środków trwałych: gruntów, budynków i budowli.
Nieruchomości
Podstawowe funkcje modułu
- Zarządza bazą posiadanych nieruchomości o różnym typie: budynek, budowla, obiekt tymczasowy, grunt (działka)
- Obsługuje wszystkie procesy biznesowe realizowane w obszarze nieruchomości – od umów z najemcami czy wykonawcami
- Integruje zarządzanie nieruchomościami z innymi funkcjami przedsiębiorstwa, takimi jak finanse, fakturowanie czy inwentarz
- Wywiązuje się z obowiązku przechowywania dokumentacji, tj. badania techniczne, przeglądy, atesty, ubezpieczenia
Jakie są najważniejsze korzyści wynikające z systemu?
- Zawiera komplet informacji o nieruchomościach
- Umożliwia zarządzanie pomiarami, kontrolami i remontami
- Pozwala na integracje z pozostałymi modułami enova365
- Wspomaga ewidencjonowanie i rozliczanie pomiarów, płatności najmu, opłat eksploatacyjnych
Program kadrowo-płacowy enova365
Księga handlowa
Nowoczesne rozwiązanie pozwalające ewidencjonować dokumenty oraz sporządzać deklaracje i sprawozdania. Służy również do kontroli finansowej w oparciu o dziennik księgowy kont głównych i pomocniczych.
Księga podatkowa
Moduł zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania, generowania dokumentów podatkowych, księgowych, sporządzenie deklaracji i bieżących oraz okresowych sprawozdań.
Kadry i płace
Wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, które zatrudnia od kilku do kilkuset pracowników.
Ewidencja środków pieniężnych
Moduł pozwala prowadzić płynność finansową, analizę rozrachunków klientów oraz dokonuje podziału na przychody i koszty.
Księga Inwentarzowa
Aplikacja przeznaczona do ewidencjonowania majątku firmy, do prowadzenia analiz na podstawie środków trwałych, oraz generowania raportów. Dodatkowo generuje plan amortyzacji aktualny oraz na dowolny dzień.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Moduł jest elektronicznym łącznikiem w komunikacji między Biurem Rachunkowym a jego Klientami. Umożliwia m.in. pobierani raportów, przechowywanie dokumentów, wyeksportowanie przelewów.
DMS
Narzędzie wspierające ewidencje archiwizowania, przechowywania oraz porządkowania danych. Dostarczone listy wzbogacone są o funkcjonalności umożliwiające ich przeszukiwanie i analizowanie. Pozwala na łatwy wgląd do dokumentów przez co zmniejsza pracochłonność obsługi.
Workflow
Pozwala na automatyzację
przebiegu procesów biznesowych, zarzadzanie obiegiem
dokumentów czy przydziela
zadania do użytkownika.
Umożliwia bieżąco kontrole
realizacji zadań oraz ich terminów.
Księga handlowa
Nowoczesne rozwiązanie pozwalające ewidencjonować dokumenty oraz sporządzać deklaracje i sprawozdania. Służy również do kontroli finansowej w oparciu o dziennik księgowy kont głównych i pomocniczych.
Księga podatkowa
Moduł zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania, generowania dokumentów podatkowych, księgowych, sporządzenie deklaracji i bieżących oraz okresowych sprawozdań.
Kadry i płace
Wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, które zatrudnia od kilku do kilkuset pracowników.
Ewidencja środków pieniężnych
Moduł pozwala prowadzić płynność finansową, analizę rozrachunków klientów oraz dokonuje podziału na przychody i koszty.
Księga Inwentarzowa
Aplikacja przeznaczona do ewidencjonowania majątku firmy, do prowadzenia analiz na podstawie środków trwałych, oraz generowania raportów. Dodatkowo generuje plan amortyzacji aktualny oraz na dowolny dzień.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Moduł jest elektronicznym łącznikiem w komunikacji między Biurem Rachunkowym a jego Klientami. Umożliwia m.in. pobierani raportów, przechowywanie dokumentów, wyeksportowanie przelewów.
DMS
Narzędzie wspierające ewidencje archiwizowania, przechowywania oraz porządkowania danych. Dostarczone listy wzbogacone są o funkcjonalności umożliwiające ich przeszukiwanie i analizowanie. Pozwala na łatwy wgląd do dokumentów przez co zmniejsza pracochłonność obsługi.
Workflow
Pozwala na automatyzację
przebiegu procesów biznesowych, zarzadzanie obiegiem
dokumentów czy przydziela
zadania do użytkownika.
Umożliwia bieżąco kontrole
realizacji zadań oraz ich terminów.